0(0)

Українська мова 2 клас

Теми для цього курсу

136 Уроки

І семестр?

Тема 1. ЗВУКИ І БУКВИ Тема 2. Слово
Тест к 1 уроку
Урок 2. Звуки і букви. Українська абетка00:13:40
Тест к 2 уроку
Урок 3. Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах.00:15:51
Тест к 3 уроку
Урок 4. Розвиток зв’язного мовлення. Опис предмета за малюнком, планом, змістом загадки.00:24:58
Тест к 4 уроку
Урок 5. Склад. Перенос слів із рядка рядок, по складах00:15:6
Тест к 5 уроку
Урок 6. Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [і], [е]. Букви, що позначають голосні звуки00:18:59
Тест к 6 уроку
Урок 7. Голосні звуки. Букви, що позначають голосні звуки00:21:12
Тест к 7 уроку
Урок 8. Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки і склади00:20:33
Тест к 8 уроку
Урок 9. Ненаголошені голосні звуки [е], [и]00:18:2
Тест к 9 уроку
Урок 10. Ненаголошені голосні звуки [е], [и]00:18:27
Тест к 10 уроку
Урок 11. Розвиток зв’язного мовлення. Опис істоти за сюжетним малюнком, планом, змістом загадки. Тема опису «Білочка»
Урок 12. Ненаголошені голосні звуки. Добір перевірних слів.
Тест к 12 уроку
Урок 13. Звук (ф), позначення його буквою Ф. Складання речень. Навчальний діалог.
Тест к 13 уроку
Урок 14. Приголосні звуки. Позначення їх буквами
Тест к 14 уроку
Урок 15. Позначення на письмі звуків [дз’], [дз], [дж]. Перенос слів з буквосполученнями дз, дж
Тест к 15 уроку
Урок 16. Приголосні звуки. Позначення їх буквами
Тест к 16 уроку
Урок 17. Діагностична робота. Списування
Урок 18. Аналіз діагностичної роботи
Урок 19. Розвиток зв’язного мовлення. Розповідь за сюжетним малюнком, планом. «Осінь»
Урок 20. Приголосні звуки. Позначення їх буквами
Тест к 20 уроку
Урок 21. Звуки [ґ] і [г]. Вдосконалення нормативної вимови даних звуків
Урок 22. Приголосні звуки. Позначення їх буквами
Урок 23. Дзвінкі і глухі приголосні
Урок 24. Практичне засвоєння і вдосконалення нормативної вимови дзвінких приголосних у кінці слова і складу
Урок 25. Дзвінкі і глухі приголосні.
Урок 26. Буквосполучення ьо. Правила переносу слів з ь і ьо.
Урок 27. Розвиток зв’язного мовлення. Діалог. Монолог. Виступ
Урок 28. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є
Урок 29. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є
Урок 30. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є
Урок 31. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є
Урок 32. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення
Урок 33. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення
Урок 34. Поділ на склади та перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками.
Урок 35. Розвиток зв’язного мовлення. Складання порад на тему «Бережіть книжки» за опорними словами і малюнками
Урок 36. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення
Урок 37. Тверді і м’які приголосні звуки.
Урок 38. Позначення буквами м’якості приголосних звуків
Урок 39. Подовжені м’які приголосні звуки .
Урок 40, Діагностична робота. Диктант
Урок 41. Аналіз діагностичної роботи Подовжені м’які приголосні звуки .
Урок 42. Подовжені м’які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів з подовженими приголосними звуками
Урок 43. Розвиток зв’язного мовлення. Розповідь за серією сюжетних малюнків, планом та опорними словами. Тема розповіді «Каштанчик».
Урок 44. Апостроф. Удосконалення вимови слів э апострофом перед я, ю, е, ї
Урок 45. Апостроф. Перенос слів з апострофом
Урок 46. Апостроф. Записування слів з апострофом під диктування
Урок 47. Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів
Урок 48. Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь «Звуки, букви»
Урок 49. Аналіз діагностичної роботи
Урок 50. Лексичне значення слова
Урок 51. Спостереження за лексичним значенням слова
Урок 52. Розвиток зв’язного мовлення. Розповідь за серією сюжетних малюнків та опорними словами. Тема розповіді «Допомога тваринам узимку»
Урок 53. Слова, Однакові за звучанням, але різні за значенням.
Урок 54. Слова, близькі та протилежні за значенням
Урок 55. Спільнокореневі (споріднені) слова
Урок 56. Спостереження за значенням спільнокореневих (споріднених) слів. Виділення кореня в поданих словах
Урок 57. Добір спільнокореневих слів
Урок 58. Розвиток зв’язного мовлення. Новорічне вітання.
Урок 59. Діагностична робота. Диктант
Урок 60. Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок за перший семестр

2 семестр?

Тема 3.Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предмета, якості, дії; Прикметник; Дієслово; Прийменник; Тема 4. Корінь слова; Тема 5. Речення;
1,500.00 

Вимоги

  • Комп'ютер
  • Хороше з'єднання з Інтернетом
  • Мікрофон
  • Веб камера
  • Бажання вчитися та наполегливість

Кому підійде курс?

  • Дітям на сімейному та заочному навчанні
  • Дітям, яким нудно у школі
  • Дітям, яким важко у школі
  • Юним артистам та музикантам
  • Спортсменам
  • Дітям з обмеженими можливостями
  • Мандрівникам

Хочете отримувати push-сповіщення про всі основні дії на місці?