Урок 17. Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування.
Урок 18. Створення та редагування не складних малюнків. Добір кольорової гами малюнка. Збереження малюнків
Урок 19. Інструмент малювання ліній в графічному редакторі
Урок 20. Інструменти графічного редактора
Урок 21. Дії з об’єктами в графічному редакторі
Урок 22. Створення зображення об’єктів, що складаються з геометричних фігур та зміна значень властивостей
Урок 23. Створення орнаменту
Урок 24. Інструменти для роботи з текстом у графічному редакторі
Урок 25. Пристрої, що полегшують роботу людини
Урок 26. План виконання завдання. Планування в нашому житті
Урок 27. Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів
Урок 28. Комп’ютерне середовище виконавців
Урок 29. Передбачення результату виконання алгоритму
Урок 30. Зміна виконавця у середовищі Скретч
Урок 31. Фрагмент малюнка та дії, які можна з ним виконувати.
Урок 32. Створення малюнків за готовими алгоритмами
Урок 33. Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч. Проект
Урок 34. Презентація проекту
Урок 35. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік