Тема.Дякуємо літу за щасливі дні.
Тема. Осінь світ позолотила.
Тема. Слово творить і говорить.
Тема. Казка казок
Тема. Чи є у книги День народження.
Тема. Байка – розповідайка.
Тема. Що єднає світ?
На порозі – Новий Рік.
Тема. Різдвяні візерунки
Урок 2. «Сонце, сонечко та соняшник» І. Прокопенко, картина С. Васильківського «Річка в полудень». Слухання пісень про літо.
Урок 3. Образи природи в мистецтві. «Краплина роси»
Урок 4. Робота з дитячою книжкою. Позакласне читання №1. Розвиток умінь висловлювати власні враження щодо прочитаної книжки: ділитися з однолітками, дорослими думками, що саме найбільше сподобалося. «Книжкове літо»
Урок 47. «Притча про дружбу». Слухання «Пісня про дружбу». Перегляд мультфільмів «Жив був пес», «Найсправжнісінька пригода»
Урок 48. Підсумковий урок.
Урок 49. І. Андрусяк «Третій сніг».
Урок 50. В. Паронова «Зустріч з Миколаєм». Слухання пісень про Святого Миколая.
Урок 51. Казка Ю. Хандожинської «Подарунок від Святого Миколая». Перегляд мультфільму «Святий Миколай», «Казка про зайчика і зиму»
Урок 52. Робота з дитячою книжкою. Позакласне читання №7 Розучування новорічних та різдвяних пісень за вибором учнів.
Урок 53. Казка Ю. Хандожинської «Подарунок від Святого Миколая». Розігрування діалогів. М Іваненко «Хто танцює на морозі?» Перегляд мультфільму «Коли приходить Дід Мороз»
Урок 54. Дива Нового року. Новорічна гра «Коза»
Урок 55. М. Іваненко «Ніжна- білосніжна»
Урок 56. К. Перелісна «Колядка» (напам’ять). «Зимові розваги»
Урок 57. Г. Пагутяк «Різдво на хуторі».
Урок 58. Г. Пагутяк «Різдво на хуторі».
Урок 59. Г. Пагутяк «Різдво на хуторі». План тексту. Ілюстрація.
Урок 60. Робота з дитячою книжкою. Позакласне читання №8 Зимові казки. (Ілюстрація та короткий переказ улюбленої казки).
Урок 61. «Новорічне віншування». Слухання пісні «З Новим роком!» В. Кобриновича
Урок 62. Проєкт: «Найцікавіший твір». Презентування робіт.
2 семестр?
Тема. Зимівля природи.
Тема. Натомилась зима.
Тема. А вже весна скресла.
Тема. Летіть додому, пташенята!
Тема. Великодня писанка.
Тема. День на літо повертає
Урок 63. «Коли засинає земля» Наталя Гивель. Загадки. «Колиска серед снігу» За Анатолієм Давидовим.
Урок 64. Казка «Друга в скруті пізнаєш» Мирослава Чорна.
Урок 65. «Птахи взимку». Журнал «Птах».
Урок 66. Дмитро Павличко «Синиця». Народні прикмети.
Урок 67. Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування. Підсумок за темою
Урок 68. Робота з дитячою книжкою №1 «Моя зимова казка» Вираження власної думки щодо змісту прослуханого.
Урок 69. «Літо зиму доглядає» Легенда.
Урок 70. «Зима з Літом зустрічається», «Стрітення» За Олексою Воропаєм.
Урок 71. «Вона була українкою». «До діточок» Олена Пчілка.Вірш напам’ять
Урок 73. «В Країні Сонячних Зайчиків». «В Палаці Чарівних Казок» Всеволод Нестайко.
Урок 74. «В Країні Сонячних Зайчиків». «Братик Сяйвик» Всеволод Нестайко.
Урок 75. Знаходження в тексті конкретних відомостей, фактів, понять, пояснення їх змісту.
Урок 76. Діагностична робота №5. Аудіювання
Урок 77. Робота з дитячою книжкою №2 Дитячий детектив.
Урок 78. Розвиток умінь застосовувати різні види переказу відповідно до мети (докладний, стислий, вибірковий).
Урок 79. «Розлилися води» Веснянка
Урок 80. «Чому він Чумацький?»
Урок 81. «Задивлений у небо»
Урок 82. «Чорний шлях». Уривок з повісті «Тарасові шляхи» Оксана Іваненко.
Урок 83. «Чорний шлях». Уривок з повісті «Тарасові шляхи» Оксана Іваненко.
Урок 84. Казка «Малий Віз» Оксана Сенатович.
Урок 85. Притча «Гостинець з дороги»
Урок 86. Підсумковий урок за темою. Розвиток умінь застосовувати різні види переказу відповідно до мети (докладний, стислий, вибірковий).
Урок 87. Робота з дитячою книжкою №3 Дитячі газети та журнали. формування умінь виділяти, усвідомлювати зміст графічного матеріалу: схем, таблиць, діаграм; пояснювати, до яких частин тексту вони відносяться.
Урок 88. Розвиток умінь висловлювати оцінні судження, почуття щодо подій, вчинків персонажів, описів у художньому творі.
Урок 89. «Пташок викликаю з далекого краю»
Урок 90. Легенда «Жайворонок».
Урок 91. П’єса на дві дії «Коли хто спить?» Марія Чумана.
Урок 92. «Джміль» Дмитро Павличко
Урок 93. Діагностична робота №6.
Урок 94. Робота з дитячою книжкою №4
Урок 95. Завдання на розвиток уяви в зв’язку з прочитаним, власними спостереженнями. Підсумковий урок за розділом
Урок 96. Розвиток умінь висловлювати смислові здогадки щодо орієнтовного змісту твору, можливого розвитку подій з опорою на заголовок, ілюстрації, ключові слова; шляхом відповідей на запитання, які виникають у читача по ходу вдумливого читання твору.
Урок 97. «Ой, весно, весно, днем красна» Василь Скуратівський.
Урок 98. «Писанка» Надія Гуменюк. «Квіткові сни» Анатолій Костецький.
Урок 99. Бібліотечний урок.Формування умінь усно оформляти свій читацький запит за таким алгоритмом: автор, назва книжки, енциклопедії; тема читання. Знайомство з науково- пізнавальною літературою.
Урок 100. Оповідання «Дрібний дощик» Юрій Ярмиш.
Урок 101. Робота з дитячою книжкою №5. Формування умінь усно оформляти свій читацький запит. Усвідомлений вибір дитячої книжки; вибір потрібної книжки у відкритому фонді бібліотеки.
Урок 102. «Пісенька весняної води» Леся Українка. «Грім» Микола Вінграновський.
Урок 103. «Пригоди Цибуліно» Джанні Родарі
Урок 104. «Пригоди Цибуліно» Джанні Родарі
Урок 105. Розвиток умінь самостійно ставити запитання за змістом тексту про факт, подію, час, місце події, героїв твору.
Урок 106. Підсумковий урок за темою.
Урок 107. Діагностична робота №7. Робота з літературним твором
Урок 108. Аналіз діагностичної роботи. Складання розповідей від імені одного з персонажів .
Урок 109. «Уроки природи». Казка «Як важливо бути терплячим». Цікавинка
Урок 110. Робота з дитячою книжкою №6. Користування різнотематичними книжковими виставками, рекламними плакатами, Інтернет-ресурсами бібліотеки.
Урок 111. «Крила матері» Василь Сухомлинський.
Урок 112. УНК «Материнська любов»
Урок 113. «Мамин день у календарі», «Хустка» Галина Малик. «Вишиванка» Вадим Крищенко.
Урок 114. «Теплий віршик для мами» Олександр Дерманський.«Найбільше я хочу…» Микола Cингаївський
Урок 115. Казка «Горнятко меду» Марія Пономаренко
Урок 116. Казка «Горнятко меду» Марія Пономаренко
Урок 117. «Все починається з мами» Анатолій Костецький
Урок 118. Робота з дитячою книжкою №7 Енциклопедична література. Розрізнення дитячих книжок, які містять різножанрові, різнотематичні художні твори, науково-пізнавальні тексти, довідкову літературу, дитячу періодику.
Урок 119. «Моя свята земля» Марія Чумарна, «Україна» Надія Гуменюк
Урок 122. Завдання на розвиток уяви в зв’язку з прочитаним, власними спостереженнями. Підсумковий урок за темою
Урок 123. Розвиток умінь визначати і поділяти текст на смислові частини, добирати заголовки, складати словесний і малюнковий план.
Урок 124. Повторення вивченого. Народні прислів’я про силу слова. Рольові ігри: диктор, журналіст, розповсюджувач візуальної інформації.
Урок 125. Робота з дитячою книжкою №8 Текст в Інтернеті. Електронні версії книг. Сприймання, аналіз, інтерпретація, рефлексія різних видів медіа-продукції: візуальної. Практичні роботи з ілюстрування медіа текстів.
Урок 126. Навчання складати короткий відгук на прочитану книжку за алгоритмом.. Вивчення напам’ять уривку прозового твору.
Урок 127. Літературна вікторина. розвиток умінь правильно визначати і називати головного персонажа твору, аналізувати їхні вчинки, мотиви поведінки.
Урок 128.Літературні кросворди і ребуси. Формування умінь створювати нескладні схеми, таблиці з метою ілюстративного супроводу відповідного текстового матеріалу.
Урок 129. Сенкан. Акровірш. Дослідження жанрових особливостей. Знаходження рим у віршах, придумування ланцюжків римованих слів.
Урок 130. Повторення вивченого матеріалу.
Урок 131. Робота з дитячою книжкою №9 Старі казки на новий лад. Індивідуальне і колективне складання нових кінцівок прочитаних казок. Інтерпретація ілюстрацій до текстів; придумування словесних картин.
Урок 132. Діагностична робота №8.
Урок 133. Навчання складати короткий відгук на прочитану книжку за алгоритмом. Рольові ігри: диктор, журналіст, розповсюджувач візуальної інформації.
Урок 134. Підсумковий урок за рік. Про що хочу прочитати влітку?
Урок 135. Придумування ланцюжків римованих слів; створення творчих переказів і творів за аналогією; складання розповідей від імені одного з персонажів.
Урок 136. Навчання складати короткий відгук на прочитану книжку за алгоритмом. Рольові ігри: диктор, журналіст, розповсюджувач візуальної інформації.
Урок 137. Підсумковий урок за рік. Про що хочу прочитати влітку?