Теми для цього курсу
140 Уроки
1 семестр?
Тема 1. Світ народився для мене.
Тема 2. Я світу у пригоді стану.
Тема 3. Тема. Розкажу вам байку.
Тема 4. Коли ще не було письма.
Тема 5. Геройського роду нема переводу.
Тема 6. З Новим Роком! З Колядою!
Урок 2. Що більше ми пізнаємо світ, то більшим він стає для нас. Акровірш «Світ». Марія Чумарна «Осіннє листя облітає». Загадка.
Урок 3. Ця мудрість пройшла крізь віки. «Казки, міфи і легенди про творення світу» (стаття в підручнику). Українська стародавня колядка «Коли не було з нащада світа».
Урок 4. Робота з дитячою книгою. Казка мудрістю багата.
Урок 5. Ця мудрість пройшла крізь віки. Давньоукраїнський міф «Род-Вседержитель, Білобог і Чорнобог».
Урок 6. Життя — це просто дивна казка, в яку приходимо лиш раз. «Як виникло життя на Землі» (стаття в підручнику).
Урок 7. Життя — це просто дивна казка, в яку приходимо лиш раз (продовження). «Сотворення світу» (з «Книги Буття» Старого Завіту).
Урок 8. … Бо прийшли ми у світ — любити! Прислів’я. Загадка. Микола Руденко «Думає сонце житом-пшеницею».
Урок 9. Перекази та легенди рідного краю. «Про велетів і майбутніх людей» (переказ).
Урок 10. Народ скаже — як зав’яже. «Лелеки» (легенда). «Соловейко» (легенда).
Урок 11. Ну й гарно все придумав Бог… Акровірш «Легенда». Дмитро Павличко «Звернення». Галина Кирпа «Ну й гарно все придумав Бог!». Підсумок за темою.
Урок 12. Робота з дитячою книгою. Народні легенди.
Урок 13. Як людина з’явилася на Землі… Вступ до теми «Я народився для світу». Акровірш «Людина». Марія Чумарна «Перші люди на Землі».
Урок 14. Про перших людей. Із книги індіанців кіче «Пополь-Вух». Акровірш «Небо». Прислів’я.
Урок 15. З казки слова не викинеш. Українська народна казка «Яйце-райце».
Урок 16. Перша казка про творення світу. Українська народна казка «Яйце-райце» (продовження).
Урок 17. Із слова починається людина… Вислови про мову. Народна притча «Сила слова». Акровірш «Слово». Підсумок за темою.
Урок 18. Діагностична робота №1 Аудіювання.
Урок 19. Аналіз діагностичної роботи. Акровірш «Казка»Марія Чумарна «В казковім світі».
Урок 20. Робота з дитячою книгою. Міфи Стародавньої Греції.
Урок 21. Казка — мудрим людям підказка. «Які бувають казки» (стаття в підручнику). Прислів’я. Українська народна казка «Ілля Муромець».
Урок 22. Усяке в світі діється, про всяке в казці мовиться. Українська народна казка «Ілля Муромець» (продовження).
Урок 23. Праця чоловіка годує, а лінь марнує. Українська народна казка «Золота пшениця». Прислів’я.
Урок 24. Поважай кожну людину, бо вона — дитя Боже. Євангельська притча «Про самарянина».
Урок 25. Поважай кожну людину, бо вона — дитя Боже. Літературна притча «Годинникові колеса».
Урок 26. Щоб рибку з’їсти, треба в воду лізти. Народна притча «Корінь і стебло». Підсумок за темою.
Урок 27. Що таке байка і хто такий байкар? Акровірш «Байка». Іван Франко «Байка про байку».
Урок 28. Робота з дитячою книгою. Біблійні історії.
Урок 29. Не тим цікава байка, що говорить неправду, а тим, що під лушпиною тої неправди криє велику правду. Іван Франко «Байка про байку» (продовження).
Урок 30. Перший байкар світу. Езоп. Байка «Лисиця і ворона».
Урок 31. Вірш напам’ять.
Урок 32. Здається, байка просто бреше, а справді — ясну правду чеше. Леонід Глібов «Муха і Бджола». Підсумок за темою.
Урок 33. Акровірш «Рідня». Мирослава Кулик «Пахне ліс осінній». Народна прикмета.
Урок 34. Світло батьківської любові. Микола Вінграновський «Гусенятко».
Урок 35. Один батько важить більше, ніж сто вчителів. Микола Вінграновський «Гусенятко» (продовження).
Урок 36. Робота з дитячою книгою. Байки.
Урок 37. Діагностична робота № 2. Навичка читання мовчки (письмово).
Урок 38. Аналіз діагностичної роботи.Мову рідної природи розуміти серцем вчись. Василь Сухомлинський «Ґавеня і соловей». Загадки. Підсумок за темою.
Урок 39. До сучасного письма людство йшло поволі… Акровірш «Книга». «Перші писемні знаки» (стаття в підручнику).
Урок 40. Листи, які нелегко читати. Редьярд Кіплінґ «Як написали найпершого листа».
Урок 41. Страшенно прикро не вміти писати. Редьярд Кіплінґ «Як написали найпершого листа» (продовження).
Урок 42. Нарешті виникло письмо. Предметні листи. «Знамениті дари» за Геродотом. Найдавніші українські книги.
Урок 43. Очі тримати донизу, а душу — вгору. «Повчання дітям» від князя Володимира Мономаха.
Урок 44. Робота з дитячою книгою. Сторінками історії України.
Урок 45. Очі тримати донизу, а душу — вгору. Віктор Близнець «Ярослав Мудрий».
Урок 46. Найголовніше й найбільше з усіх наших міст. Анатолій Григорук «Наша столиця Київ». Підсумок за темою.
Урок 47. Діагностична робота № 3 Усний переказ прочитаного твору.
Урок 48. Аналіз діагностичної роботи. Воля дорожча за життя. Акровірш «Україна». Герої не вмирають (стаття).
Урок 49. Воля дорожча за життя. Володимир Малик «Воєвода Дмитро». Акровірш «Князі». Прислів’я.
Урок 50. Колись вони нові міста творили. «Король Данило» (за Антоном Лотоцьким). Прислів’я.
Урок 51. Козацька слава не вмре, не загине. Українська народна пісня «Гей, там на горі Січ іде».
Урок 52. Робота з дитячою книгою. Козацькому роду нема переводу.
Урок 53. Справжні герої — захисники рідної землі. Марія Хоросницька «Запорозька Січ». Підсумок за темою.
Урок 54. Зима щедра святами. Вступ до теми. Акровірш «Коляда». «Зимові свята» (стаття).
Урок 55. Зиму можна не тільки побачити, зиму можна навіть п очути. Василь Сухомлинський «Як дзвенять сніжинки».
Урок 56. Колядуємо та віншуємо. Колядка «Добрий вечір тобі…». Посівання «Сію, сію, посіваю…».
Урок 57. Де найкраще місце на землі? Акровірш «Земля».
Урок 58. Діагностична робота № 4 Навичка читання вголос (усно).
Урок 59. Аналіз діагностичної роботи. Новорічні дива. Марія Чумарна «Діамант феї Дарини» (уривок з повісті).
Урок 60. Робота з дитячою книгою. Новорічна казка.
Урок 61. В Новорічну ніч усе таке казкове… Марія Чумарна «Діамант феї Дарини» (продовження).
Урок 62. То ж мріймо, скільки душа наша просить, вона нам в майбутньому щастя приносить. Марія Чумарна «Діамант феї Дарини» (продовження).
Урок 63. Літературна вікторина.
Урок 64. Повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок.
2 семестр?
Тема 7. Фантастичні мандрівки у світі чудес та космосі.
Тема 8. Літературне коло.
Тема 9. Я - твоя кровинка, Україно!
Тема 10. У світі цікавих оповідань.
Урок 65. Подорожі та мандрівки. Українська народна казка «Як Іван до Сонця ходив».
Урок 66. Найдавніші мандрівники — герої казок. Українська народна казка «Як Іван до Сонця ходив» (продовження).
Урок 67. Розумний з книжок знання бере. «Зірка на ім’я Сонце» (із книги «Планета Земля»). Прислів’я. «Український робінзон» (стаття).
Урок 68. Робота з дитячою книгою. У пошуках істини: робота з першоджерелами.
Урок 69. Де руки й охота, там скора робота. Ігор Федів та Вал. Злотополець «Життя та дивовижні пригоди козака Миколи на безлюдному острові».
Урок 70. Не тільки вижити, а й залишитися людиною. Ігор Федів та Вал. Злотополець «Життя та дивовижні пригоди козака Миколи на безлюдному острові» (продовження).
Урок 71. Щасливий, хто сни має милі! Льюїс Керрол «Пригоди Аліси в Дивокраї» (уривки з повісті): «Білий кролик».
Урок 72. Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, фантазії і творчості. Льюїс Керрол «Пригоди Аліси в Дивокраї» (уривки з повісті): «Як Алісу вигнало вгору». Скоромовки.
Урок 73. У світі немає нічого кращого за дружбу. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (уривки з повісті). ІІІ частина.
Урок 74. Не варто гніватися на дорослих. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (уривки з повісті). ІV частина.
Урок 75. Подбаймо про Землю разом. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (уривки з повісті). V частина.
Урок 76. Робота з дитячою книгою. Пригоди, подорожі, відкриття.
Урок 77. Всесвіт нам бентежить мрії. «Про астероїди» (з «Енциклопедії»). «Стародавня астроно- мія» (із книги «Найцікавіше про космос»).
Урок 78. Якби всі жили у мирі й злагоді… Марія Чумарна «Планета рожевого світанку» (казка).
Урок 79. Нема пам’яті — і нема майбутнього. Марія Чумарна «Планета рожевого світанку» (продовжен- ня).
Урок 80. Підсумок за темою. Діагностична робота №5 Аудіювання.
Урок 81. Аналіз діагностичної роботи Серед книжок, як і серед людей, можна потрапити в гарне товариство. Акровірш «Література». Улюблені письменники.
Урок 82. Жила колись на світі Леся… Леся Храплива «Колись весною на Волині».
Урок 83. На шлях я вийшла ранньою весною… Леся Храплива «Колись весною на Волині» (продовження).
Урок 84. Робота з дитячою книгою. Краса природи у віршах українських поетів.
Урок 85. Вчитаймося в Лесине слово іскристе. Леся Українка «Конвалія» (уривок).
Урок 86. Ні, я жива, я вічно буду жити… Леся Українка «Хотіла б я піснею стати…».
Урок 87. Шевченкові твори сяють, мов зорі. Тарас Шевченко «Що воно там, за горою?» (уривок з по вісті «Княгиня»).
Урок 88. Тарасові думки будуть жити віки. Тарас Шевченко «Що воно там, за горою?» (уривок з повісті «Княгиня»; продовження).
Урок 89. Вчитайтеся, вслухайтеся в Шевченкове слово… Тарас Шевченко «І досі сниться…».
Урок 90. Хто Шевченка прочитав, той багатший серцем став. Тарас Шевченко «Ой діброво, темний гаю».
Урок 91. Вірш напам’ять.
Урок 92. Робота з дитячою книгою. Казки зарубіжних письменників.
Урок 93. Маленька казка, а розуму навчає. Іван Франко «Лисичка і Рак».
Урок 94. Діагностична робота № 6 Навичка читання мовчки (письмово)..
Урок 95. Аналіз діагностичної роботи. Франко і поезія. Іван Франко «Розвивайся, лозо, борзо».
Урок 96. Що означає бути людиною? Максим Рильський «Синові».
Урок 97. Дивний мрійник з очима дитини і розумом філософа. Павло Тичина «Як Дуб із Вітровієм бився» (уривок).
Урок 98. Якими можуть бути дуб і вітер? Павло Тичина «Як Дуб із Вітровієм бився» (продовження).
Урок 99. Королева української поезії. Ліна Костенко «Веселий дощ».
Урок 100. Робота з дитячою книгою. Поспішаймо творити добро.
Урок 101. Ну що б, здавалося, слова… Анатолій Камінчук «Про мову». Загадка.
Урок 102. Братня любов краще кам’яної стіни. Михайло Слабошпицький «Брат знаменитого воротаря».
Урок 103. Воротарський хліб не з медом. Михайло Слабошпицький «Брат знаменитого воротаря» (продовження).
Урок 104. Підсумок за темою.
Урок 105. Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. Вступ до теми. Акровірш «Край». Марія Чумарна «З Україною в серці».
Урок 106. Люби і знай свій рідний край. Валерій Шевчук «Дорога історії».
Урок 107. Микола Чернявський «Рідний край».
Урок 108. Знай і шануй державні символи України! Дмитро Павличко «Наш прапор».
Урок 109. В чужім краю і пташка не співає. Калмицька народна казка «Казка про рідний край».
Урок 110. Триває подорож у калмицьку народну казку. Калмицька народна казка «Казка про рідний край» (про- довження). Прислів’я.
Урок 111. Де рідний край, там і рай. Ліна Костенко «Усе моє, все зветься Україна»..
Урок 112. Робота з дитячою книгою. Книги та їх аудіоверсії.
Урок 113. Україна — єдина країна. Слова великих українців про рідну землю.
Урок 114. Духовний гімн українського народу. Олександр Кониський «Молитва за Україну».
Урок 115. Я — твоя кровинка, Україно! Підсумок за темою.
Урок 116. Автобіографічний жанр.
Урок 117. Знаменитість та його біограф.
Урок 118. Бестселер. Що це? Які книги можна назвати бестселерами?
Урок 119. О.Іваненко Друкар книжок небачених. Максим Грек.
Урок 120. Робота з дитячою книгою. Періодичні видання та їх інтернет-версії.
Урок 121. Діагностична робота №7. Робота з літературним твором (письмово).
Урок 122. Аналіз діагностичної роботи.
Урок 123. О.Іваненко У старовинному місті Львові.
Урок 124. О.Іваненко Найперший буквар.
Урок 125. 12 правил читання від Івана Огієнка.
Урок 126. Роальд Дал . Читання знову стане в моді.
Урок 127. А.Костецький. Пригоди славнозвісних книг.
Урок 128. Робота з дитячою книгою. Енциклопедії та довідники.
Урок 129. А.Костецький. Казки управляють життям!
Урок 130. М.Метерлінк. Царство майбутнього.
Урок 131. М.Енде. Казка про чарівне дзеркало.
Урок 132. Сат-Ок. Квітка антилопи.
Урок 133. Доктор Сьюз. Великодушний лось Тідвік.
Урок 134. Р.Л. Стівенсон. Моя тінь.
Урок 135. Р.Кіплінг Верблюдячий горб.
Урок 136. Робота з дитячою книгою. Літня читальня.
Урок 137. Е.Бесков. Дідок, що говорив лише примовками.
Урок 138. Повторення вивченого матеріалу. Літературні жанри.
Урок 139. Урок- вікторина.
Урок 140. Підсумковий урок за рік.
1,500.00 ₴
Увійти
Вимоги
- Комп'ютер
- Хороше з'єднання з Інтернетом
- Мікрофон
- Веб камера
- Бажання вчитися та наполегливість
Кому підійде курс?
- Дітям на сімейному та заочному навчанні
- Дітям, яким нудно у школі
- Дітям, яким важко у школі
- Юним артистам та музикантам
- Спортсменам
- Дітям з обмеженими можливостями
- Мандрівникам